INTERLEX LANGUAGE STUDIO
Peste 4.000 cursanti si sute de diplome obtinute A+
150.000 ore predate cursantilor
Doar 4 cursanti in grupa de studiu
5 profesori specialisti certificati
100% rata de promovabilitate
Enhanced digital learning
De ce Interlex Language Studio?
Ne adresăm elevilor de toate vârstele, utilizând cele mai noi metode de predare pentru antrenarea tuturor abilităților de învățare a unei limbi de circulație internațională. Cu o experiența îndelungata in domeniu, punem accent deosebit pe calitatea procesului de predare- învățare, concentrându-ne pe crearea unui mediu interactiv și stimulant, care să încurajeze elevii să-și atingă potențialul maxim.
Alături de profesori calificați, folosim cele mai noi materiale, resurse digitale și metode de predare iar fiecare lecție este concepută pentru a îmbina teoria cu practica, astfel încât elevii să poată aplica cu succes cunoștințele dobândite în situații reale de comunicare.
Profesorii din cadrul
Interlex Language Studio
Voicu Diana Elena
Bachelor's Degree with double specialization in English and Russian, Faculty of Foreign Languages and Literatures University of Bucharest.
English Coordinator, ESL (English as a Second Language) Teacher
Bachelor’s Degree with double specialization in English and Russian, Faculty of Foreign Languages and Literatures University of Bucharest.
Master’s Degree in Human Resources Management Faculty of Sociology, University of Bucharest.
Cambridge C2 Proficiency, Teaching Knowledge Test Module 1 – Background to language learning and teaching, Module 2 – Lesson planning and use of resources for language teaching, Module 3 – Managing the teaching and learning process.
“În anii de experiență în predare, m-am concentrat în principal pe înțelegerea și adaptarea la diversele stiluri de învățare ale elevilor, urmărind să stabilesc relații bazate pe încredere și prietenie, care să faciliteze o comunicare eficientă și productivă între profesor și elevi. Consider că utilizarea resurselor digitale și integrarea acestora în procesul de predare conduc la rezultate semnificative, implicând elevii pe parcursul întregii lecții. Astfel, reușesc să creez un mediu interactiv de succes, adaptat cerințelor noii generații de elevi. Acord o atenție deosebită evaluării progresului elevilor, oferindu-le feedback periodic și menținând o comunicare eficientă și cooperativă cu părinții acestora. Elevii din cadrul Interlex Language Studio beneficiază de întreg suportul și îndrumarea mea pentru a facilita înțelegerea materiei. Comunicarea reprezintă un aspect crucial pe care, în calitate de profesor de limbi străine, îl încurajez și îl promovez pe tot parcursul lecțiilor, asistând elevii în depășirea disconfortului asociat comunicării într-o limbă străină. Atmosfera din clasă este întotdeauna deschisă și prietenoasă, oferind elevilor un mediu confortabil pentru a pune întrebări sau a-și exprima nelămuririle.
Un alt aspect important pe care îl abordez este personalizarea procesului de învățare. Fiecare elev are un ritm propriu și stiluri diferite, motiv pentru care adaptarea metodelor de predare la nevoile individuale este necesară. Încurajez colaborarea și munca în echipă, considerând că aceste abilități sunt esențiale nu doar pentru succesul academic, ci și pentru dezvoltarea personală și profesională a elevilor pe termen lung. Prin activități de grup și proiecte comune, elevii învață să colaboreze, să își împărtășească ideile și să își dezvolte abilitățile de leadership. În concluzie, scopul meu ca profesor este de a crea un mediu de învățare dinamic, inclusiv și adaptabil, care să le ofere elevilor nu doar cunoștințele necesare, ci și încrederea și motivația de a continua să învețe și să se dezvolte.”
Cojocaru Madalina-Elena
Bachelor's Degree with double specialization in English and German, Faculty of Foreign Languages and Literatures, University of Bucharest
Education Manager, School Coordinator, ESL Teacher
Bachelor’s Degree with double specialization in English and German, Faculty of Foreign Languages and Literatures, University of Bucharest.
Master’s Degree in International Relations and National Security Studies, University of Bucharest.
Cambridge C2 Proficiency, Teaching Knowledge Test Module 1 – Background to language learning and teaching, Module 2 – Lesson planning and use of resources for language teaching, Module 3 – Managing the teaching and learning process.
“Activând în sectorul educației încă din 2011, am pus bazele Interlex Language Studio din dorința de a oferi copiilor o perspectivă dinamică și eficientă asupra procesului de învățare a unei limbi străine, introducând metode noi, adaptate tinerelor generații de elevi. Pasul către predare s-a concretizat din dorința de a transmite cunoștințele unei limbi străine printr-o abordare inovatoare, dinamică și interactivă, menită să depășească obstacolele educaționale curente. Punând accent deosebit pe pregătirea profesională, mă asigur, împreună cu echipa mea, că oferim servicii educaționale ce întrunesc cele mai riguroase standarde, reușind să alcătuiesc un corp profesoral dedicat și aliniat standardelor educaționale internaționale. Din anul 2020, am integrat metodele tradiționale de predare cu avantajele oferite de tehnologie în domeniul educației, aducând o perspectivă nouă asupra învățării, adaptată la cerințele noii generații, orientată către tehnologie și interacțiune. Consider esențială stabilirea unei relații de prietenie cu elevii, oferindu-le atenția și sprijinul necesare pentru o experiență educațională completă. De asemenea, acord o importanță deosebită relației de comunicare și colaborare cu părinții, în vederea creării unei echipe de susținere pentru progresul elevilor. Totodată, încurajez participarea activă a elevilor în procesul de învățare prin proiecte și activități practice, menite să le stimuleze creativitatea și să le dezvolte abilitățile de gândire critică. Pentru mine, fiecare elev reprezintă o poveste unică, cu nevoi și potențial propriu, iar obiectivul meu principal este să le ofer toate resursele necesare pentru a-și atinge scopurile educaționale. În acest context, Interlex Language Studio nu este doar un loc de învățare, ci și un mediu stimulant și prietenos, unde fiecare copil se simte încurajat și apreciat. Încrederea și respectul reciproc sunt fundamentale în relația cu elevii, iar succesul lor este cea mai mare recompensă pentru eforturile noastre.”
Ioana Cheroiu-Cozma
Bachelor's Degree with double specialization in English and French, Faculty of Foreign Languages and Literatures, West University of Timișoara
French Coordinator, ESL (English as a Second Language) Teacher
Bachelor’s Degree with double specialization in English and French, Faculty of Foreign Languages and Literatures, West University of Timișoara
Master’s Degree in Specialized Translation and Interpretation in English and French, Faculty of Foreign Languages and Literatures, University of Bucharest
Certified in the Psycho-Pedagogical Training Study Programme (Module 1)
Cambridge C1 Advanced Certification
DELF B2 Certification
“Numele meu este Ioana, și sunt profesoară de limba franceză si engleza in cadrul Interlex Language Studio. Datorită performanțelor academice, am avut oportunitatea de a participa la un stagiu de vară în Franța, experiență ce mi-a dezvoltat competențele nu doar lingvistice, ci și culturale franceze. Atracția pentru limbile străine m-a condus către o carieră în domeniul educației și al traducerilor. Obiectivul meu este să creez un mediu interactiv și prietenos pentru elevi, cu accent pe comunicare și feedback continuu. Cred cu tărie că învățarea unei limbi străine deschide noi perspective și oportunități, atât în plan personal, cât și profesional. La Interlex Language Studio, mă străduiesc să inspir aceeași pasiune și curiozitate în elevii mei, încurajându-i să își depășească limitele și să își dezvolte abilitățile lingvistice prin metode moderne și interactive. Fiecare lecție este concepută pentru a fi cât mai captivantă, folosind diverse resurse didactice, precum jocuri, dialoguri și proiecte de grup, pentru a stimula învățarea activă. Cu fiecare sesiune, îmi propun să creez o comunitate de învățare unde toți participanții se simt apreciați și motivați să își atingă obiectivele lingvistice.”
Olteanu Andreea-Cornelia
Bachelor's Degree with double specialization in Romanian and English, Faculty of Foreign Languages and Literatures, University of Bucharest
English Coordinator, ESL Teacher
Bachelor’s Degree with double specialization in Romanian and English, Faculty of Foreign Languages and Literatures, University of Bucharest.
Master’s Degree in Literary Studies, Faculty of Foreign Languages and Literatures, University of Bucharest.
Certified in Psycho-Pedagogical Training Study Programme (module 1 and module 2, with double specialization in teaching both Romanian and English), Teaching Knowledge Test Module 1 – Background to language learning and teaching, Module 2 – Lesson planning and use of resources for language teaching, Module 3 – Managing the teaching and learning process.
“În calitate de profesor de limbi străine, îmi concentrez atenția în principal pe monitorizarea progresului elevilor în procesul de învățare, evaluarea competențelor și abilităților acestora, oferind feedback constructiv pentru a-i motiva și a le îmbunătăți performanțele. Conturez o perspectivă clară asupra abilităților și metodelor de învățare, oferind suportul necesar pentru aprofundarea cunoștințelor într-o limbă străină. Acord o importanță deosebită planificării lecțiilor, adaptând materialele didactice pentru a crea un mediu de învățare dinamic și eficient, având în vedere nivelul de experiență și vârsta elevilor, stilul lor de învățare și background-ul lor. Încurajez un mediu de studiu confortabil și prietenos în care elevii să se simtă liberi să se exprime, să învețe să asculte, să empatizeze și să comunice eficient. Promovez comunicarea rapidă și eficientă, menținând o colaborare strânsă cu părinții pentru a le oferi o imagine detaliată a progresului elevilor și lucrând împreună cu aceștia pentru a asigura rezultate remarcabile. Cu toate acestea, înțeleg că fiecare elev are un ritm și un mod de învățare unic. De aceea, îmi adaptez metodele de predare pentru a răspunde nevoilor individuale ale fiecărui cursant. Folosesc o varietate de resurse și tehnici interactive pentru a menține interesul și angajamentul elevilor, inclusiv jocuri educative, discuții în grupuri mici și proiecte de colaborare. Prin abordarea mea, urmăresc să îi sprijin pe elevi nu doar cu abilități lingvistice, ci și cu încrederea de a utiliza aceste abilități în situații reale. Îi încurajez să își asume riscuri, să facă greșeli și să învețe din acestea, într-un cadru sigur și susținător. În final, scopul meu este să îi inspir pe elevi să devină vorbitori autonomi și pasionați de limbile străine.”
Cojocaru Madalina-Elena
Bachelor's Degree with double specialization in English and German, Faculty of Foreign Languages and Literatures, University of Bucharest
Education Manager, School Coordinator, ESL Teacher
Bachelor’s Degree with double specialization in English and German, Faculty of Foreign Languages and Literatures, University of Bucharest.
Master’s Degree in International Relations and National Security Studies, University of Bucharest.
Cambridge C2 Proficiency, Teaching Knowledge Test Module 1 – Background to language learning and teaching, Module 2 – Lesson planning and use of resources for language teaching, Module 3 – Managing the teaching and learning process.
“Activând în sectorul educației încă din 2011, am pus bazele Interlex Language Studio din dorința de a oferi copiilor o perspectivă dinamică și eficientă asupra procesului de învățare a unei limbi străine, introducând metode noi, adaptate tinerelor generații de elevi. Pasul către predare s-a concretizat din dorința de a transmite cunoștințele unei limbi străine printr-o abordare inovatoare, dinamică și interactivă, menită să depășească obstacolele educaționale curente. Punând accent deosebit pe pregătirea profesională, mă asigur, împreună cu echipa mea, că oferim servicii educaționale ce întrunesc cele mai riguroase standarde, reușind să alcătuiesc un corp profesoral dedicat și aliniat standardelor educaționale internaționale. Din anul 2020, am integrat metodele tradiționale de predare cu avantajele oferite de tehnologie în domeniul educației, aducând o perspectivă nouă asupra învățării, adaptată la cerințele noii generații, orientată către tehnologie și interacțiune. Consider esențială stabilirea unei relații de prietenie cu elevii, oferindu-le atenția și sprijinul necesare pentru o experiență educațională completă. De asemenea, acord o importanță deosebită relației de comunicare și colaborare cu părinții, în vederea creării unei echipe de susținere pentru progresul elevilor. Totodată, încurajez participarea activă a elevilor în procesul de învățare prin proiecte și activități practice, menite să le stimuleze creativitatea și să le dezvolte abilitățile de gândire critică. Pentru mine, fiecare elev reprezintă o poveste unică, cu nevoi și potențial propriu, iar obiectivul meu principal este să le ofer toate resursele necesare pentru a-și atinge scopurile educaționale. În acest context, Interlex Language Studio nu este doar un loc de învățare, ci și un mediu stimulant și prietenos, unde fiecare copil se simte încurajat și apreciat. Încrederea și respectul reciproc sunt fundamentale în relația cu elevii, iar succesul lor este cea mai mare recompensă pentru eforturile noastre.”
Voicu Diana Elena
Bachelor's Degree with double specialization in English and Russian, Faculty of Foreign Languages and Literatures University of Bucharest
English Coordinator, ESL Teacher
Bachelor’s Degree with double specialization in English and Russian, Faculty of Foreign Languages and Literatures University of Bucharest.
Master’s Degree in Human Resources Management Faculty of Sociology, University of Bucharest.
Cambridge C2 Proficiency, Teaching Knowledge Test Module 1 – Background to language learning and teaching, Module 2 – Lesson planning and use of resources for language teaching, Module 3 – Managing the teaching and learning process.
“În anii de experiență în predare, m-am concentrat în principal pe înțelegerea și adaptarea la diversele stiluri de învățare ale elevilor, urmărind să stabilesc relații bazate pe încredere și prietenie, care să faciliteze o comunicare eficientă și productivă între profesor și elevi. Consider că utilizarea resurselor digitale și integrarea acestora în procesul de predare conduc la rezultate semnificative, implicând elevii pe parcursul întregii lecții. Astfel, reușesc să creez un mediu interactiv de succes, adaptat cerințelor noii generații de elevi. Acord o atenție deosebită evaluării progresului elevilor, oferindu-le feedback periodic și menținând o comunicare eficientă și cooperativă cu părinții acestora. Elevii din cadrul Interlex Language Studio beneficiază de întreg suportul și îndrumarea mea pentru a facilita înțelegerea materiei. Comunicarea reprezintă un aspect crucial pe care, în calitate de profesor de limbi străine, îl încurajez și îl promovez pe tot parcursul lecțiilor, asistând elevii în depășirea disconfortului asociat comunicării într-o limbă străină. Atmosfera din clasă este întotdeauna deschisă și prietenoasă, oferind elevilor un mediu confortabil pentru a pune întrebări sau a-și exprima nelămuririle.
Un alt aspect important pe care îl abordez este personalizarea procesului de învățare. Fiecare elev are un ritm propriu și stiluri diferite, motiv pentru care adaptarea metodelor de predare la nevoile individuale este necesară. Încurajez colaborarea și munca în echipă, considerând că aceste abilități sunt esențiale nu doar pentru succesul academic, ci și pentru dezvoltarea personală și profesională a elevilor pe termen lung. Prin activități de grup și proiecte comune, elevii învață să colaboreze, să își împărtășească ideile și să își dezvolte abilitățile de leadership. În concluzie, scopul meu ca profesor este de a crea un mediu de învățare dinamic, inclusiv și adaptabil, care să le ofere elevilor nu doar cunoștințele necesare, ci și încrederea și motivația de a continua să învețe și să se dezvolte.”
Ioana Cheroiu-Cozma
Bachelor's Degree with double specialization in English and French, Faculty of Foreign Languages and Literatures, West University of Timișoara
ESL (English as a Second Language) Teacher & French Language Teacher
Bachelor’s Degree with double specialization in English and French, Faculty of Foreign Languages and Literatures, West University of Timișoara
Master’s Degree in Specialized Translation and Interpretation in English and French, Faculty of Foreign Languages and Literatures, University of Bucharest
Certified in the Psycho-Pedagogical Training Study Programme (Module 1)
Cambridge C1 Advanced Certification
DELF B2 Certification
“Numele meu este Ioana, și sunt profesoară de limba franceză si engleza in cadrul Interlex Language Studio. Datorită performanțelor academice, am avut oportunitatea de a participa la un stagiu de vară în Franța, experiență ce mi-a dezvoltat competențele nu doar lingvistice, ci și culturale franceze. Atracția pentru limbile străine m-a condus către o carieră în domeniul educației și al traducerilor. Obiectivul meu este să creez un mediu interactiv și prietenos pentru elevi, cu accent pe comunicare și feedback continuu. Cred cu tărie că învățarea unei limbi străine deschide noi perspective și oportunități, atât în plan personal, cât și profesional. La Interlex Language Studio, mă străduiesc să inspir aceeași pasiune și curiozitate în elevii mei, încurajându-i să își depășească limitele și să își dezvolte abilitățile lingvistice prin metode moderne și interactive. Fiecare lecție este concepută pentru a fi cât mai captivantă, folosind diverse resurse didactice, precum jocuri, dialoguri și proiecte de grup, pentru a stimula învățarea activă. Cu fiecare sesiune, îmi propun să creez o comunitate de învățare unde toți participanții se simt apreciați și motivați să își atingă obiectivele lingvistice.”
Olteanu Andreea-Cornelia
Bachelor's Degree with double specialization in Romanian and English, Faculty of Foreign Languages and Literatures, University of Bucharest
English Coordinator, ESL Teacher
Bachelor’s Degree with double specialization in Romanian and English, Faculty of Foreign Languages and Literatures, University of Bucharest.
Master’s Degree in Literary Studies, Faculty of Foreign Languages and Literatures, University of Bucharest.
Certified in Psycho-Pedagogical Training Study Programme (module 1 and module 2, with double specialization in teaching both Romanian and English), Teaching Knowledge Test Module 1 – Background to language learning and teaching, Module 2 – Lesson planning and use of resources for language teaching, Module 3 – Managing the teaching and learning process.
“În calitate de profesor de limbi străine, îmi concentrez atenția în principal pe monitorizarea progresului elevilor în procesul de învățare, evaluarea competențelor și abilităților acestora, oferind feedback constructiv pentru a-i motiva și a le îmbunătăți performanțele. Conturez o perspectivă clară asupra abilităților și metodelor de învățare, oferind suportul necesar pentru aprofundarea cunoștințelor într-o limbă străină. Acord o importanță deosebită planificării lecțiilor, adaptând materialele didactice pentru a crea un mediu de învățare dinamic și eficient, având în vedere nivelul de experiență și vârsta elevilor, stilul lor de învățare și background-ul lor. Încurajez un mediu de studiu confortabil și prietenos în care elevii să se simtă liberi să se exprime, să învețe să asculte, să empatizeze și să comunice eficient. Promovez comunicarea rapidă și eficientă, menținând o colaborare strânsă cu părinții pentru a le oferi o imagine detaliată a progresului elevilor și lucrând împreună cu aceștia pentru a asigura rezultate remarcabile. Cu toate acestea, înțeleg că fiecare elev are un ritm și un mod de învățare unic. De aceea, îmi adaptez metodele de predare pentru a răspunde nevoilor individuale ale fiecărui cursant. Folosesc o varietate de resurse și tehnici interactive pentru a menține interesul și angajamentul elevilor, inclusiv jocuri educative, discuții în grupuri mici și proiecte de colaborare. Prin abordarea mea, urmăresc să îi sprijin pe elevi nu doar cu abilități lingvistice, ci și cu încrederea de a utiliza aceste abilități în situații reale. Îi încurajez să își asume riscuri, să facă greșeli și să învețe din acestea, într-un cadru sigur și susținător. În final, scopul meu este să îi inspir pe elevi să devină vorbitori autonomi și pasionați de limbile străine.”
About our teachers
Profesorii din cadrul Interlex Language Studio dețin abilitățile profesionale necesare pentru a transforma procesul de învățare a unei limbi străine într-o experiență plăcută și eficientă. Respectând standardele educaționale internaționale, echipa noastră este alcătuită din profesioniști calificați, creativi și cu o vastă experiență în domeniul educației, acordând o atenție deosebită elevilor și procesului de predare-învățare. Credem că învățarea unei limbi străine nu este doar un obiectiv academic, ci și o poartă către noi culturi, perspective și oportunități.
Educational approach
Cu o abordare inovatoare si orientata către viitor, profesorii din cadrul Interlex Language Studio sunt deschiși, implicați si adaptabili, atenți sa descopere personalitatea, interesele si abilitățile fiecărui elev. Fiecare lecție este concepută pentru a stimula curiozitatea și interesul cursanților, utilizând metode interactive și resurse moderne. Profesorii din cadrul Interlex Language Studio își personalizează abordarea în funcție de nevoile individuale ale fiecărui elev iar atmosfera prietenoasă și dinamica din cadrul centrului Interlex Language Studio contribuie la crearea unui mediu propice pentru învățare, unde fiecare participant se simte încurajat și motivat să progreseze.
Enhanced Digital Learning
Integrarea tehnologiei in procesul educational
Cursurile din cadrul Interlex Language Studio se desfasoara utilizand table interactive, împreună cu o varietate de E-books și alte platforme educaționale, menite să optimizeze procesul de predare și învățare a unei limbi străine printr-o abordare interactivă și captivantă. Prin integrarea echilibrata a tehnologiei, obținem rezultate remarcabile în cadrul cursurilor, promovând implicarea activă și colaborarea între elevi.
Cu ajutorul resurselor digitale disponibile in cadrul Interlex Language Studio, elevii au posibilitatea de a explora noi modalități de învățare, personalizate conform nevoilor și ritmului lor individual. De asemenea, profesorii pot monitoriza progresul în timp real, ajustând metodele de predare pentru a maximiza eficiența și a stimula interesul elevilor.